<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331930465090976658\x26blogName\x3dCinderelly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/\x26vt\x3d7033100208573012931', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
You are at syhrasardar.blogspot.com.
It's for my refuge.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Happy Birthday Mom
Sunday, July 15, 2012 12:01 AM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP



When everyone else put me down, you stood by me and believed in my dreams. Thanks mom. All my life, you've held my finger and showed me the way. I am unable to express my love and gratitude in words. I will be there for you just the way you were there for me. 

I love you so much mom, more than you can even imagine! You have been such a strong support to me. I will never be able to thank you enough for all of it. Happy Birthday to the best mom in the world and the prettiest lady I have ever seen! :')


I love you guys
Thursday, July 12, 2012 4:02 AM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum
Hari ni saya ghajin nak update blog sebab apa pun saya tak tahulah. Saya nak berceghita tentang adik kesayangan sy dan kawan kesayangan sy. Apa tetiba pelat ni haha. Aku paling rapat dgn Alyya, Nani, Zaisya sebab dorang ni baik gila. Dorang tak pernah kedekut lagi lagi Alyya.

 Kekadang saja kenakan dia, minta dia duit ckp nak beli air. Dia pun bg. Dia langsung tak kisah. Terima kasih hihi. Bila nak masuk kelas je, aku mst jumpa dia. Dah mcm wajib pula. Dia ni kuat cemburu. Bila aku rapat dgn sorang budak ni, dia mst ckp "pergilah dkt dia. kamu ka sayang dia" hah lebih kurang mcm tu lah. Hahaha. Dia ni pendek, mata sepet macam cina, dan dia diminati rmi lelaki. Untung ah haha. Dia sgt comel. Tengok lah adik siapa. Ayat dia yg bt aku terharu bila dia ckp "Eh belakang sikit. Org tak nak kehilangan kakak" Lbh kurang mcm tu lah ayat dia. Masa tu aku tgh hantar dia blk rumah dia memandangkan cuaca hujan. Masa tu, tgh nak melintas. Alyya tentu ketawa cam org gile bila baca ni. Hm dah lah tu, tak nak tulis bebanyak lg haha.
 


Jeng jengg Ni Nani. Dia pun aku sayang. Dia comel, ramai minat dia. Adik adik aku sememangnya cantik cantik. Hehe kembang noh korang haha. Aku jrng jumpa dia, sbb kelas dia tingkat dua. Tp hari rabu, mmg hari yg plng seronok sbb dpt lepak dgn dia dgn Alyya. Nani sll ajak aku jejalan masa perjumpaan krs. Dia tak suka ddk dlm dewan haha. Dia ni kuat pendam. Dia tak suka cerita masalah dkt org. Itu yg bahaya tu :b Yg penting me gembira ada adik cam you (:



Ni Zaisya. Gegham dgn dia sbb muka dia klu tngkp gambar mcm mana pun, tentu nmpk cantik. Me dgn Alyya sll cemburu. Haha dia ni comel. Dah lah pendek sama cam Nani. Aku tinggi sikit hehe. Zaisya suka gelak 'hahahaa' cara dia gelak jujur kelakar gila. Pastu bt muka bangga. Haha dia ni peramah. Klu jumpa je, mst tegur. Suka keluar dgn dia. Dik jgn bangga k haha.

Thanks sebab hadir dalam hidup me. Me bahagia sgt sebab ada adik adik macam korang. Me tak tahu nak cakap macam mana, tp me bersyukur sbb you you you ikhlas berkawan dgn me. Tahun depan me last belajar dekat sekolah SMKKPP, jaga diri baik baik. Belajar rajin rajin. Bt ibubapa bangga. Yg penting, jangan lupakan me. Itu je yg me nak hm. I love you guys


Nur Syahira
Tuesday, July 10, 2012 11:43 PM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum
 Lama tak buka blog ni. Nak dekat setahun tak silap aku *lap habuk* Haha. Sebenarnya kan kan aku sedih sgt sbb gaduh dgn kwn baik aku sendiri. Sedih tak terkata. Aku dah anggap dia mcm kakak aku. Air mata aku tak berhenti mengalir. Luaran aku mmg nampak marah, bengang, senyum tp dalam hatti hm aku sedih. 

Aku minta maaf, sebab marah kau. Aku tak ada niat nak ajak gaduh semua tu, percayalah. Aku cuma sedih sbb org suka layan aku mcm sampah. Suruh aku buat itu ini mcm aku ni kuli je. Aku ikut ckp korang bkn sbb aku takut, tp sebab aku nak jaga hati korang. Selama ni, bila kawan kawan aku buat aku, aku tak pernah balas. Aku cuma senyum tanpa balas apa apa. Dalam hati aku, cuma Allah shj yg tahu btp sedihnya aku.

Selama ni aku diam, aku sabar, aku terima tp maaf, skg ni aku bukan syahira yg dulu lg. Syahira yg sll korang buli, korang kutuk, ejek, hina. Aku dah berubah. Korang yg bt aku berubah. Jgn salahkan aku, klu ada yg patah tangan ke, patah kaki ke, gigi ke, tulang ke. Sbb aku takkan jd ganas klu org tak bt aku. Aku tak minta apa pun dari kawan aku, cukuplah sekadar korang layan aku dgn baik. Sekurang kurangnya jaga lah hati aku. Tak susah pun kan? 

Untuk NurFatihah, aku minta maaf. Aku harap kita dpt jd mcm dulu. Aku tak sangka semua ni akan berlaku. Tp yg plng penting, kita dah berbaik w/p kita dah tak serapat dulu dah. Em


<< >>