<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331930465090976658\x26blogName\x3dCinderelly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/\x26vt\x3d7033100208573012931', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
You are at syhrasardar.blogspot.com.
It's for my refuge.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Nur Syahira
Tuesday, July 10, 2012 11:43 PM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum
 Lama tak buka blog ni. Nak dekat setahun tak silap aku *lap habuk* Haha. Sebenarnya kan kan aku sedih sgt sbb gaduh dgn kwn baik aku sendiri. Sedih tak terkata. Aku dah anggap dia mcm kakak aku. Air mata aku tak berhenti mengalir. Luaran aku mmg nampak marah, bengang, senyum tp dalam hatti hm aku sedih. 

Aku minta maaf, sebab marah kau. Aku tak ada niat nak ajak gaduh semua tu, percayalah. Aku cuma sedih sbb org suka layan aku mcm sampah. Suruh aku buat itu ini mcm aku ni kuli je. Aku ikut ckp korang bkn sbb aku takut, tp sebab aku nak jaga hati korang. Selama ni, bila kawan kawan aku buat aku, aku tak pernah balas. Aku cuma senyum tanpa balas apa apa. Dalam hati aku, cuma Allah shj yg tahu btp sedihnya aku.

Selama ni aku diam, aku sabar, aku terima tp maaf, skg ni aku bukan syahira yg dulu lg. Syahira yg sll korang buli, korang kutuk, ejek, hina. Aku dah berubah. Korang yg bt aku berubah. Jgn salahkan aku, klu ada yg patah tangan ke, patah kaki ke, gigi ke, tulang ke. Sbb aku takkan jd ganas klu org tak bt aku. Aku tak minta apa pun dari kawan aku, cukuplah sekadar korang layan aku dgn baik. Sekurang kurangnya jaga lah hati aku. Tak susah pun kan? 

Untuk NurFatihah, aku minta maaf. Aku harap kita dpt jd mcm dulu. Aku tak sangka semua ni akan berlaku. Tp yg plng penting, kita dah berbaik w/p kita dah tak serapat dulu dah. Em


<< >>