<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331930465090976658\x26blogName\x3dCinderelly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/\x26vt\x3d7033100208573012931', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
You are at syhrasardar.blogspot.com.
It's for my refuge.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Selamat Hari Raya
Thursday, August 30, 2012 7:58 AM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum.

Lupa nak tulis apa. Haha buat lawak sebenarnya. Haih.

Saya rasa nak cerita pasal raya lah haha. Raya kali ni agak seronok dan agak bosan. Pagi raya tu saya bangun terus mandi. Gosok baju kurung dan terus pakai. Lepas tu buka laptop dan online. Disebabkan saya dah besar, jadi tak ada sesiapa pun yang sudi nak pergi beraya dengan saya :( Bukankah itu agak sedih?

Lepas tu Ayyn datang, hilanglah bosan saya apabila beliau mengajak saya prg beraya dirumah kawan. Skema. Haha mula-mula pergi rumah Azleen, tapi Azleen nak balik kg. Dpt beraya kejap je. Lepas tu prg rumah Eka. Tp tak raya pun sebab malu le. Hehe.

Petang sikit dalam pukul 2 prg rumah opah. Ramai sangat dekat sana. Atuk sedara pun turut dtg sampai terpaksa duduk dkt dapur. Lepas tu dorang marah, sbb buka duit raya depan orang. Eeih  sedih weh. Sampainya hati kalian. Malam macam tu prg kg abah. Dapat jumpa dadi dan baba. Rindu mereka!

Tak sangka caca sidek pun ada. Ingat dia tak datang td. Ramainya ada dekat sana, pua syakilah, masi mina, caca sidek, uncle mubarak dan bla bla. Mst ada yg pelik kenapa saya panggil "caca/masi/puah". Tak perlu peliklah. Malas nak terang kenapa pnggl mcm tu haha. Yg saya tahu caca tu pakcik dan masi tu makcik. 

Macam tu lah raya pertama kitaorang. Seronok sangat. Sebenarnya macam-macam berlaku pd hari raya pertama tp memandangkan saya malas nak taip jd saya tulis apa yg saya larat je lah. Aceceh hehe. Daa!


Mintak mak, kuih sepotong. Saya mahu makan kerna perut kosong *bunyi muzik*


<< >>