<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331930465090976658\x26blogName\x3dCinderelly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/\x26vt\x3d7033100208573012931', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
You are at syhrasardar.blogspot.com.
It's for my refuge.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Asdfghjkl
Thursday, September 20, 2012 11:40 PM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum.

Dah lama aku tak update blog rasa ghindu pula. Kali terakhir aku update mungkin dua tahun yang lepas. Okay aku tipu. Sambil menaip, sambil tu lah aku menyanyi lagu as long as you lololololololove me. Aku tak tahu lah kenapa lololololo tu panjang sangat. Mungkin dia gagap kan. Aku tak minat Justin Bieber tp aku minat dengar lagu dia. Jangan tanya kenapa aku minat dia sebab hati aku cuma untuk Zayn. Zayn? Zayn!! Okay tak kenal. Krik krik *bunyi cengkerik*

Ni nasib je dapat guna laptop. Selalunya aku bergaduh dgn adik aku cakap aku nak kejap. Lepas tu aku guna lama, yang adik aku merengek 'KAKAK CEPATLAHHH...!' Mcm lah aku kesah kalau dia cakap macam tu. Buat pekak je *ketawa besar*

Kalau balik kampung kan, abah mst cakap bahasa lain sampai ternganga mulut ni *tutup mulut* Yg paling tak tahan bila mak cik aku cakap, bila nak kutuk org senang sikit sbb bercakap dalam bahasa lain. Pande noh hampa. Ingat aku tak dapat cam bila kau mengata hakuww dlm bahasa lain? Tengok muka pun dah boleh tahu. Memandangkan aku ni pendek, mmg aku sll dijadikan bahan bila balik kg. Okay bukan sll pun sebenarnya *ketawa sopan* Dorang mesti tanya "Asal kau pendek?" Buat masa ni, inilah soalan yg paling pandai org tanya aku. Dah aku mmg pendek, nak buat macam mana. Nak suruh aku bergayut ke? Oh tak tak, bak kata mak cik aku, suruh orang tarik aku. Mst aku akan jd panjang. Emm k k. Nak tengok tv.


<< >>