<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5331930465090976658\x26blogName\x3dCinderelly\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://syhrasardar.blogspot.com/\x26vt\x3d7033100208573012931', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
welcome.

welcome for visiting my page.
You are at syhrasardar.blogspot.com.
It's for my refuge.
Always remember to respect it while you're visiting my blog.
Do not take anything that does not belongs to you.
Leave your tag before you leave my page and do follow my blog. I will appreciate it.
Lastly, enjoy your stay.
Zaman kecil
Tuesday, October 2, 2012 9:35 PM | 0 comment(s) | add a comment. | TOP

Assalamualaikum.

Masa kecik kecik dulu aku suka main dgn lelaki. Main, gasing, main guli, main bola sepak, main besbol, main lawan-lawan. Hah, kalau main lawan-lawan mmg aku juara tahu. Sbb aku sll menang haha. Guli pun sama. Kadang kadang klu main besbol, aku main dgn org dewasa. Sampai ada sekali tu, senak perut aku sbb ada sorang abang tu, pukul bola kuat sangat. Tapi tak nangis. Gua kuat doh luls. Main dgn budak lelaki seronok sbb kebanyakkan lelaki kewl. Tak kisah sangat pun.  Haha tu masa kecil. Dulu cara pemakaian aku pun lain. Pki mcm lelaki.Baju masuk dlm seluar. Baju macam lelaki. Seluar jeans macam lelaki. Potongan straight tu hihi. Bapak aku ah ni beli baju macam tu. Aduh balun je lah xD

Mungkin sebab sikap macam tulah yg membuatkan aku rapat dgn sesetengah lelaki Aku tak nak lah ada orang fikir 'ohh budak perempuan ni nampak je bertudung tapi mengada ngada rapat dgn lelaki' aku tak suka orang fikir macam tu. Semua aku anggap kawan. Lelaki ke perempuan ke,  pondan tomboy ahh semua tu semua kawan. Haha. Bg yg aku kenal je lah. Rambut sama hitam, tapi hati lain lain. Eh betul ke? haha k k k. Walau apa pun, aku rindu sangat zaman masa kecik kecik dulu. Nak sangat jd mcm dulu. Gembira dan tak banyak masalah. Hm :)


<< >>